En massa saker i mitt liv.

Idag har jag och min man varit på BVC med  vår dotter, de var dags för ett läkarbesök som man gör när de e 6 mån gamla och allt såg bara bra ut, hon ökar i vokt och längd som hon ska enligt sin kurva eftersom hon är förtidigt född.
Renoveringen i vårt hus håller på för fullt just nu, vår dotters rum är klart nu, ska bara upp lite gardiner, tavlor, mattor osv för att göra det ombonat för henne. Så nu håller snickaren på med vårt sovrum som förhoppningsvis ska vara klart till Mars månad, sen ska man inreda det i en härlig stil som man tycker om, e ju inte lätt att välja tapet och golv bara, finns ju en hel sjö att på just nu och sen gäller det ju att välja en tapet som man inte tröttnar på redan efter ett år eller så.

Jag var hos min sjukgymnast igår och nu ska vi prova att ge mig akupunktur för min värk i nacke, rygg och axlar för och se om det kan hämma min yrsel pga det, 8 ggr ska man göra detta på 4 veckor, jag bara undrar hur jag ska klara av det, ni vet ju alla hur nålrädd jag är och har redan börjat att svettas och få värsta panikångesten på nätterna nu.
jag var även hos min tandläkare med igår och under min 30 år som jag snart har levt så hade jag inte ett enda hål, ja ni vet ju med vilken tandläkarskräck jag har så i snart 4 veckor har jag inte sovit något på nätterna bara för att gå dit, men nu e de gjort.

På måndag ska jag göra ett EEG test för att se om man kan utesluta om jag har fått epilepsi, kan va de som gör att jag också ständigt är yr i bollen, usch så ska man våndas för detta ett tag innan man får provsvar på det med, men inget jag än så längen känner panik för.

Kram på er alla som jag håller av.

Kommentarer
Postat av: sophie

Hej igen!

Roligt att allt går väl med Wilma. Bebisar verkar bara poppa ut nu, mias kompis anna har fått nu med. Det låter roligt med renoveringar, men sant att det finns så mycket att välja på. Jag vet nu att jag valde helt fel tapeter i sovrummet. Hatar dem och fattar inte alls hur jag tänkte när jag valde dem, men men..

Tråkigt att du inte mår så bra men hoppas att akupunkturen hjälper dig. Nålarna är så små att de inte ens påminner om nålar, så det skall nog gå bra tror jag. Akupunktur hjälpte ju mig väldigt mycket, så jag tror verkligen på den metoden.

Man kan även få det emot ångest, så du vet.

Hoppas allt annars går bra!

Kram!

2009-02-13 @ 00:03:56
URL: http://sunphies.bloggagratis.se
Postat av: Sophie

Hej igen stumpis!

Synd att du inte skriver mer här men antar att du inte hinner. Men jag är en av dem som gillar att läsa, så du vet.



Hoppas du mår bättre och helt bra snart.

Många kramar!

2009-03-03 @ 10:53:03
URL: http://sunphies.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0