Drömmar

Idag tog jag min härliga filt och gick ned till stranden för att bada och sola, hela stranden var full av folk som hade blivit solbrända, ja ni vet ni som kan bli bruna men inte jag, jag får näja mig med rödflammande bröst, armar och lår men de får ju folk att ge en uppmärksamhet, ja en och en annan tittar ju åt en då, hehe,
Jo som sagt drömma kan man alltid ju för nu längtar jag verkligen efter vår en som stormar in i mars månad då alla blommor och växter runt omkring en blommar upp, även ens egen själ brukar blomma ut då, ja man rent utav blir lika pilsk som en honkatt i dem tiderna, hahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Man hör älvar och bäckar forsa fram så härlig så de blir som ljuv musik ens öron för att slag.

Ja dessa drömmar hade jag inatt men när jag vaknade och tittade ut så såg jag ju att de va bara januari än och grått och trist som vanligt.

Kommentarer
Postat av: sophie

Ja, vår nu hade inte varit fel.

Inte för att jag brukar störa mig på det trista vädret, men gör det faktiskt nu.

Kanske är jag lite grå i sinnet och behöver mer ljus.



Varför skriver du inget om lilla W och lägger ut lite bilder? Wanna se jue..=o)



Kramelikrams

2009-01-26 @ 01:54:30
URL: http://sunphies.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0