En helg hos syster med bihang.

Ja denna helgen bara försvann som vanligt, tillbringade den hemma hos paret HH med massa god mat och mycket skratt. Deras hus e fantastiskt mysigt även om det finns en hel del att göra i det men de kommer med tiden.
Har t.o.m sagt att jag skulle kunna bo i det, känner mig så hemma där...........
I mitt eget hem trivs jag men har under ett par år känt att jag inte vill bo där längre pga att jag vill närme inåt stan igen, man blir ju en vanemänniska om man bott så i över 10år nästan.
Min man då som har lite svårt att förstå detta efter alla diskissioner om att jag vill flytta försöker nu då att få mig till att vi ska renovera vår övervåning nu i vår så att vår dotter får ett fint rum och vi ett större sovrum med inbuggd garderob. jo allt detta tycker nog ni att detta skulle få mig att må bättre men i mitt fall vi jag närme familjen igen, kanske ner åt kalmarhållet, där min syster nu bor.
Jag och min man har nu tjafsat om detta i snart 1 år men han förstår mig nog inte riktigt hur illa jag mår av att bo där ute i mörkaste småland..
Ja vet inte hur jag ska kunna övertala han till en flytt och få han till att förstå att om jag bor kvar där kommer jag att rasa igen oavsett hur mycket han vill att vi renoverar och dyl...
Ja män e knepiga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0