Nu e det som vanligt igen.

Ja nu har alla julhelger varit och de känns skönt måste jag ändå säga, att kunna veta att allt återgå till de normala igen.
Folk blir sig själv igen och kommer hem ifrån deras långledighet, själv e man ju legid jämt nu när man e mamma till en undedrbart gosig dotter på snart 5 mån.
Enda nackdelen med julen va väl att hela min familj inklusive jag själv har varit och är ännu förkylda, min man fick igår åka till läkaren där man konstaterade att han hade lunginfalmmation på högra lungan.

Smsade med min mamma igår och henne vet jag inte riktigt var jag har längre, trodde att sen vi i fick vår dotter att hon skulle hälsa på oftare en vad hon annars gör, har bara varit 1 gång om året annars men hennes ursäkter e de samma som vanligt, dåligt väder, kalas, jakt med mera, listan kan bli lång om jag ska rabbla upp allt.
Ja de gäller ju kanske inte bara min mamma heller utan andra familjemedlemmar med förutom min syster H och hennes sambo H som kommer flera ggr om året, tack för att ni finns.

Kommentarer
Postat av: sophie

Det var ju inte kul att du inte trivs. Men tror du Mats skulle klara sig utan sitt familjehem?

Fin blogg annars, kul att titta in här.

Glömde att skriva ner adressen senast vi var på msn.

Du får ha det så bra och titta gärna in till mig åxo.

Kramar!

2009-01-07 @ 15:54:54
URL: http://www.sunphies.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0