Ny vecka, nya tag.

Mmm helgen försvann som bara den igen, har väl inte hänt så mycket utan har mest slappat å slöat med familjen, ja de enda man har gjort mest utav i helgen e att torka med moppen efter en hund som löper, blääää.
Nu e de måndag igen och idag var jg hos sjukgymnasten som gav mig lite nya övningar att hålla på med, nu ska jag då även träna balansen eftersom den inte så bra, hoppas bara detta funkar då, sen ska man skicka mig till distriktets sjukgymnaster 1 gång i veckan så att jag får konstant hjålp ett tag, får väl se vad min doktor på neurologen med säger, om hon förlänger min sjukskrivning ett tag till. E ju inte lämpligt att va mammaledig i mitt tillstånd än utan M är det nu.
Enda nackedelen är att han får inte ta tillfällig föräldrarledighet förran vår dotter är 8 mån gammal, mycket märkligt men sådana e tydligen reglerna på f-kassan. Så han får plocka på sina 60 garantidagar han har och sen får han isåfall ta av mina dagar fram tills hon blir 8 mån, om jag nu e sjukskriven så länge.
Imorgon ska vi för första gången gå på öppna förskolan med W, ser verkligen fram emot det så man får träffa andra mammor att lära känna osv.

Ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0