Renovering och en familj som har dåliga ursäkter!

Nu i detta mycket tråkiga vinterväder så har jag än en gång fått ge efter för den omtalade renoveringen som startar nästa vecka, Mats fick sin vilja igenom som vanligt och jag bara hänger på som vanligt fast att jag inte tycker om det.
Ja så nu blir det till att börja leta golv, tapeter, färg, gardiner, garderober, mattor, ja haha kan nästan drömma mardrömmar om allt ihop.
Jag bara undrar när jag ska få som jag vill, ska man då lägga sig ned på golvet och skrika som ett litet barn tills någon förståndig människa kommer fram och lyfter upp en och säger att man får som man vill, bara man sen e tyst och snäll, nä nä här ska minsann bli andra bullar framöver med saker och ting.

Mitt andra problem kvarstår ju fortfarande och det handlar om min " älskade" familj i Laholm, har än en gång frågat om de skulle komma upp denna helgen men se NEJ!!!
Nu hette de ju att de skulle tapetsera, lägga golv och måla, jo det behövs där kan jag lova men jag tycker ändå att man ska
pioritera sina barn i första hand ett par gånger om året och inte bara när det e speciella tillfällen som nu i mars när vi ska ha barndop här uppe för vår dotter. Det känns ju mer som man tvingar dem till att komma då, gillar verkligen inte det, då kan det ju va istället.

Har idag pratat med min läkare på neurologmott... och nu ska man skicka en remiss så at jag kan få komma att få göra en EEG test för att se om jag har fått epilepsi, kan va de som gör att jag har yrsel och så vidare, känns inget vidare just vill jag lova, mina panikattacker har därför kommit tillbaka igen och nätter går inte att sova på.


Vi hörs snart igen.


Kommentarer
Postat av: sophie

Elände, elände...

Hoppas det blir bättre snart. Försök se det ifrån den ljusa sidan, du får ju ett fint hem?

Har ni inte kvar sommarstugan? Kanske bo där om somrarna? Den var ju jättemysig!

Har du hälsat på hos min blogg? Jag lämnade bloggadressen till dig som du ser.



Kramar och hoppas du mår bättre snart.

2009-01-20 @ 21:09:11
URL: http://sunphies.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0