Snart helg igen!

Jaha nu kommer snart en helg igen, tanken va att jag å mats skulle gått på bio imorgon men när vi kollade efter ordentligt så visade sig som så att wallander inte visades i vetlanda än.
Nu på lördag ska jag ängna en stund åt mig själv, helt själv. fick nämligen ett presentkort av Mats i julklapp på masagge och ansiktsbehandling som jag ska passa på att utnyttja nu, kan va skönt i detta grå väder vi har just nu framför mina ögon, dessutom har ju min läkare ordinerat detta eftersom jag har kvar min yrsel sen förlossningen och havandeskapen jag fick.
Tydligen kan detta fenomen sitta i i flera månader/år har jag hört, inte konstigt att man hamnar i deppresioner7panikångest plus att man då har andra bekymmer runt omkring en som drar.
Vi var inne på hemnet på internet igår och hittade ett mysigt hus i söderåkra där min syster bor, både jag och mats kan tänka oss detta hus om vi nu skulle vilja flytta, Mats tycker vi ska det för att jag ska må bättre men samtidigt ska vi behålla hans familjehem som sommarhus isåfall. Vi ska även renovera klart detta hus vi har nu så att man känner att det ocskå blir färdigt och ifall man skulle ändra sig och bo här sen i framtiden.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja jag tycker ni kan köpa hus här nere!!!!!!! det enda som är ett minus är att jobben sinar

2009-01-25 @ 18:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0