Äntligen ser de ljust ut!

Ja äntligen börjar vårens värme närma sig igen, sakta men säkert, fåglarna kvittrar och de envetna tranor gapar så man får skavsår i öronen men jag ser verkligen fra, emot värme, doften av nytt gräs och blommor som sticker upp ur marken snart. W växer så de knakar och hennes utvevkling är kul att se, man hinner knappt med de bara.
Nu är renoveringen klar för denna gång och vi känner oss nöjda, nu ska vi bara inreda allt med men de ska bli kul (när jag får vara ifred och få de på mitt vis).

Men vi har nog bestämt oss helt nu sen vi kom överrens jag och M att vi ska flytta in till stan eller till Laholm eftersom att jag inte mår bra på landet periodvis om året, så nu blir de till att leta efter något som båda trivs i. Ja att gå här och känna sig panikslagen och ångestladda varje höst/vinter gör att jag inte vill bo här, sen är jag ingen lantis alls, de kom jag ju på för 15 år sedan men har prövat på de nu igen i snart 5 år men klarar inte av det.
jag behöver stadspulsen, de sociala men samtidigt lugnet och de gör jag på landet eller i stugan som vi har under sommaren. Då kommer vi på här i huset och i stugan.

Förra lör den 7/3 döpte vi W här i vår lilla kyrka, måste säga att W var väldigt söt i sin dopklänning och tack till faddrar ich gudmor för en trevlig dag, även tack till er alla andra som förgyllde dagen till W ära.
M fyllde ju år samma dag och tackar för alla goda kakor som han fick i present, av mig ochW fick han ett h¨l i örat med ring i present.

Kram till er alla....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, vem längtar inte efter solsken och lite blommor som petar en i ögat. Det är så härligt! Hösten och vintern har varit svår i år, även för min del - trots att jag bor i staden.



Vad roligt att W är döpt nu och du får hälsa till M Grattis. Roligt att höra att ni har kommit överens oxå, kanske blir det att man ser mer av er i framtiden.



Kramar

2009-03-18 @ 18:02:05
Postat av: Hanna

Varsågoda!!!

2009-03-19 @ 08:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0